5/25/12

PASTEL Perfumed Nail Polish Denemesi

Scroll down for English...

Merhaba,

Sanırım Pastel'in bu güzel ojelerini ilk alanlardan biriyim. Hem de hepsini... :) Dayanamadım bugün denedim ve hayran kaldım renklere, kokulara. Bilmiyorum ama galiba Türkiye'de ilk kez Pastel'in kokulu ojeleri çıktı. Diğer markaların vardıysa da benim haberim yoktu. Yurt dışında bu tür şeyleri görüp çok hevesleniyorduk, ama artık bizim ülkemizde de çok güzel atılımlar var kozmetik alanında, ki bu da çok sevindirici... :)

Gelelim yorumlarıma...

Birincisi; şişeler çok küçük. Gerçekten, 5ml. O yüzden deneme yaparken kıyamadım, herbirini sadece tek tırnağa uyguladım. Keşke bir de daha büyük boyları olsaydı... Gerçi şişelerin küçüklüğüne bakıp aldanmayın, fiyat büyük şişelerle aynı, 2.50TL...

Şimdi resimler;

Tarçınlı top coat, nane kokulu, portakal kokulu, greyfurt kokulu


İşaret parmağımda tarçın kokulu top coat var. İki kat sürdüm, ama top coat olduğu için renk vermiyor, sadece simli bir görüntüsü var. Ve kuruyunca gerçekten tarçın kokuyor.

Orta parmağımda nane kokulu olan, çok açık bir nane yeşili var. Ya da su yeşili demeliyim. O da iki kat, kokusu harika.

Yüzük parmağımda portakal kokulu olan harika pastel bir turuncu, ki gerçekten bu da koku sınavını geçti. Yine iki kat.

Serçe parmağımda ise greyfurt kokulu olan, pembe tonlarında bir oje. İşte ilk sınavdan kalan bu oldu. Greyfurt kokusunu bir türlü alamadım, evet bir şey kokuyor ama, keşke çilek olsaymış diye düşündüm.

Bu elimdekilerin formülü güzel, kuruması normal sürelerde, renkleri çok pastel ve çok tatlı...


Hepsine tarçınlı top coat sürüldü

Hazır bunlar elimde dururken, tarçınlı top coat'ı hepsinde denemek istedim. Görüntü çok ışıltılı ve güzel oluyor ama bu sefer kokularda biraz karışıklık yaşanıyor. Tarçın üstte olduğu için daha baskın hissediliyor.


Hindistan cevizi kokulu, ananas kokulu, çikolatalı kahve kokulu

Öbür elime de kalan diğer 3 rengi denedim.

Hindistan cevizi kokulu olan, serçe parmağımda. Çok çok açık bir beyaz. Elimde 3 kat var, ama yine de tam kapatıcılık sağlamadı. Ama yine de çok kibar bir renk. Kokusu en harika olanlardan biri...

Yüzük parmağımda ananas kokulu olan var. Koku çok belirgin değil, ama formülü beni deli etti. Diğerlerine göre daha zor sürülüyor. Fırça izlerinin yok olması anca üç kalın katta elde edildi... :)

Ve orta parmağımda ise benim favorim çikolatalı kahve var. Tek katta kapatıcı olan tek renk, ama yine de ben iki kat sürdüm resimde. Koku muhteşem, en belirgin kokulardan biri. Renk daha da muhteşem, simli bir kahve. Uzun zamandır bu kadar güzel bir kahve sürmemiştim....

Son olarak, eller yıkandıkça koku giderek azalıyor, öyle günlerce kalmıyor bilginize... Ve bu sınırılı bir kolleksiyon bildiğim kadarıyla, o yüzden beğendiklerinizi alın derim. Mesela ben şimdi gidip kahve ve tarçınlıdan birer tane daha alacağım... :)

Sevgiler,


Hi ladies,
Today I'll be reviewing the scented polish collection from Pastel.
I'll start by sharing my first impressions ; the bottles are really small. They are 5ml bottles, for the regular price. I wish they were bigger. 
Anyway, moving on to the swatches...
On my pointer finger, I have 2 coats of Cinnamon top coat. It is a clear based glitter coat with cinnamon scent, which I absolutely loved.
On my ring finger I have the mint scented mint green, also 2 coats. And on my middle finger I have the orange scented orange color. Both of them are fine, scent-wise... On my pinkie finger, I have the grapefruit scented pink shade. I loved the color, but the smell wasn't that strong. I wish it was strawberry or something.


In the second picture, I wore the cinnamon top coat over the others. But that masked the smell of others, cinnamon smell was more noticable.


In the third picture, I'm wearing the rest of the collection. On my pinkie, I have the cocconut scented white, which is really sheer. I have 3 coats of it but still you can see the nail line. Oh, the smell of this is perfect. On the ring finger, I have the pineapple scented yellow polish. This one really messed with me. The formula was very streaky, I had to use 3 coats. Smell? Not so distictive... And finally, on my middle finger I have choclate coffe scented brown. The best smell, one coater, but I had 2 coats anyway, the best brown shade I ever saw... Has tiny glitter in it... :) Loved it...


Long story short, I loved them all, but since this is a limited collection, I'll only be stocking the brown and the top coat... 

6 comments:

  1. Ananasın kokusunu ben buram buram aldım niyeyse :) Çikolata ve portakalı merak ediyorum ben :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Çikolata muhteşem... Kesinlikle tavsiye ederim... :)

      Delete
  2. Neden daha çok türkçe yazmıyorsunuz ki :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bir ara Türkçe yazıyordum ama yabancı takipçilerin sayısı daha çok galiba. Türkçe yorum da hiç gelmeyince İngilizce'ye döndüm... :)

      Delete

Note: Only a member of this blog may post a comment.