3/23/12

Güzellik ve Bakım Fuarında Bir Gün - A Day At The Beauty&Cosmetic Fair

Scroll down for English!!!

Uzun zamandır Güzellik ve Bakım Fuarına gitmek için gün sayıyordum. Sonunda bu sabah erkenden yola çıktım ve fuarın yapıldığı Lütfü Kırdar'ın yolunu tuttum... :)

Bu arada bana davetiye getirip kapıda karşılayan ve içeride eşlik eden Özgürce Pazarlama'dan Hatice Hanım ve eşine ayrıca teşekkür ederim. Hal böyle olunca ben de önce onların standını ziyaret ettim. İnanın o kadar Konad plakasını bir arada görünce gözlerim ışıldadı... Çantamı filan bir kenara bırakıp hemen plakaları seçmeye başladım...







Biliyorsunuz, Özgürce Pazarlama Konad imaj disklerinin Türkiye'deki yetkili satıcısı. Daha önceleri de kendilerinden alışveriş yapmıştım ama yüzyüze tanışma fırsatını bu fuarda buldum. Gerçekten ikisi de çok hoş sohbet insanlar. Bana ürünler konusunda da çok yardımcı oldular.

Neyse, gelelim imaj disklerinin arasında kendimi kaybetme bölümüne.... :) O kadar güzel desenler var ki, insan hepsini almak istiyor. Gerçekten... Ama mümkün değil tabi. Ben de o yüzden tam tırnak desenlerinin yer aldığı plakalardan alarak işe başladım. 1,2,3... Tam sayıyı söylemek istemiyorum, ama epey aldım diyelim... Baskı ojelerinin de siyah ve beyazından aldım. Diğer renkler de harika görünüyordu ama ben daha çok siyah ve beyaz ile baskı yapıyorum, o yüzden bunları tercih ettim. Daha önceden bu iki rengin 5ml olan bebiş boylarından almıştım ve kullanmaya kıyamıyordum bitmesin diye. Bu sefer büyük şişelerden aldım... :) Kabul edelim, ne marka oje kullanırsak kullanalım, siyah ve beyaz için Konad baskı ojelerinin yerini bir şey tutmuyor... Tamam, arada başka markaları da kullanıyorum. Olmuyor mu, oluyor ama o kadar net baskıları sadece bu ojelerle alıyorum. O yüzden bitmesinler diye azar azar kullanıyorum ya... :)))

Neyse, aldıklarımın minik bir resmini de ekliyorum. İlerleyen günlerde bol bol Konad baskılı manikürlerimden göreceğinize emin olun... :))))

İmaj disklerim, ojelerim, damga ve sıyıraç seti ve pompalı aseton şişesi!!!

I went to the Beauty & Cosmetics Fair today. When I visited my local Konad dealer's stand, I lost control... :) I will not give you an exact number but I bought image plates, white and black special polish, a stamp and scraper and a polish remover bottle... :) You'll be seeing lots of konad designs for some time... :) LOL :)

4 comments:

  1. İnanamıyorum yaa! :) Hep böyle bloglarda gördüğüm kadarıyla mı kalıcam ben ? Benim hiç diskim olmucak mııı? :( Acılarım depreşti.:/ Neyse,manikürleri heyecanla bekliyorum been :]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay öyle deme... İnternetten sipariş verebiliyorsun. Gayet güvenli... :)

      Delete
  2. Anonymous23/3/12 23:31

    SAYIN AYLİN HANIM,ÖVGÜ DOLU SÖZLERİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.İYİ KALBLİ BİR KİŞİYİ TANIYIP DOST OLDUĞUMUZİÇİN BİZLER ŞANSLIYIZ.SAĞLIKLI VE MUTLU BİR YAŞAM DİLERİZ.HATİCE- HASAN HÜSEYİN ÇERÇİ ÖZGÜRCE PAZARLAMA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rice ederim, gerçek düşüncelerimi yazdım. En kısa zamanda görüşmek dileğiyle. Sevgiler,

      Delete

Note: Only a member of this blog may post a comment.