2/14/12

Sevgililer Günü Hediyelerim

Bugün gerçekten harika bir gün oldu benim için... Sevgililer gününden ziyade kargo ile köşe kapmaca günü yaşadım ama hepsine değer...
Önce Özgürce Pazarlama'dan sipariş ettiklerim geldi. Orijinal Konad ürünleri... Henüz detaylı deneme şansım olmadı ama ilk izlenimim harika oldukları. İlerleyen günlerde deneyimlerimi paylaşacağım. Bu arada, çok büyük hevesle beklediğim Bundle Monster plakalarım da geldi ama onlar hakkında yazasım yok... Henüz sinirlerim yatışmadı çünkü... Onun da zamanı gelecek, sabırla bekleyin. :)
Neyse, kapıyı ikinci çalan ise China Glaze ojelerim oldu. Onları da Tanaçan Kozmetik'ten aldım. Onları da daha denemedim, sadece seyrediyorum... Yarına kısmetse... :)

 



Ha, bir de şu çok meşhur Seche Vite top coat'ı aldım. Anlata anlata bitiremiyorlar. Bakalım gerçekten öyle mi... :)

2 comments:

  1. konadın altın sarısı damga ojesini almıssın sanırım bende de var hatta aldıgım ilk konad damga ojesi ama malesef sonuc husran flormar nail art altını öneririm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay, deme.... Beyazı ve siyahı denedim şimdilik, onlar güzel de, öbürlerini henüz deneyemedim.... Flormar'ı kullanıyorum zaten.

      Delete

Note: Only a member of this blog may post a comment.