2/10/12

Hello Kitty ve Puantiyeler

Aslında akşamüstü Avon'un Golden Wine ojesini sürdüğümde daha başka planlarım vardı... Bu ojeyi geçen sene yılbaşı zamanı almıştım. O zamandan beri sık sık kullanırım. İçi altın rengi simlerle dolu, harika bir koyu kırmızı. Ne yazık ki sadece bir şişe almışım. Böyle zamanlarda keşke bir kaç tane alsaymışım diyorum çümkü sanırım artık üretilmiyor... :(((




Neyse, bu güzel rengin üzerine farklı bir baskı yapmayı düşünmüştüm... Ama sonra... Bu blogdaki resmi görünce bayıldım!!! Denemem gerekiyordu!!! Hem de hemen!!!
Bundle Monster 19'daki puantiyeleri kullandım. Beyaz baskı için Rimmel'in French Tip için olan beyazını kullandım. Hello Kitty'nin burnu ve gözlerini de Clarie'sin nail art serisinden siyah ve sarıyı kullandım. Bu serinin hem çok ince uçlu fırçası, hem de iğne ucu var. Yani ince işler için ideal...
Ve sonuç aşağıdaki gibi... Çok şirin değil mi????


3 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Çok güzel gözüküyor canım ellerine sağlık :)
    claire's in bu ojesi hala satılıyormu bir bilgin varmı acaba? Hiç gözüme çarpmamıştı bu oje

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teşekkür ederim :) En son baktığımda ben de göremedim. Ama belki yine getirirler... Bu arada, Clarie'sden aldığım son ojelerin Türkiye'de üretildiğini gördüm ve çok şaşırdım... Daha önce hiç dikkat etmemişim...

      Delete

Note: Only a member of this blog may post a comment.