2/4/12

11 Questions Tag (11 Soruda Siz)

Sevgili Oje Sihirbazı beni taglemiş. Onun sorduğu 11 soruya cevap vermem gerekiyor... Bu benim ilk taglenmem, o yüzden çok heyecanlıyım. :) Şimdi onun sorularını cevaplamaya başlıyorum... Ama öncelikle; birkaç kural hatırlatmam lazım:
- Postu hazırlarken kuralları da yazmanız gerekiyor.
- Herkesin 11 tane kendine ait soruyu cevaplaması gerekiyor.
- Sizi tagleyen kişinin hazırladığı 11 soruya cevap vermeniz, sonrasında kendi 11 sorunuz ile de başka 11 kişiyi taglemeniz gerekiyor.
- Sorularınızı cevaplamasını istediğiniz 11 kişinin bloguna bunu haber vermeniz gerekiyor.
- Sizi tagleyen kişiyi tagleyemiyorsunuz.
- 11 kişiyi net bir şekilde taglemeniz, bunu
okuyorsanız taglendiniz şeklinde bir yazı koymamanız gerekiyor...





Hadi başlayalım o zaman...





1. Oje sevginizi tek bir kelime ile nasıl ifade ederdiniz?


Henüz başlangıç aşamasında. Yani 3 saatte bir silip yeni bir şey denemek istiyorum... :)

2. En sevdiğiniz kitap türü nedir?

Konusu ilgimi çekerse her türü okurum... Biyografi, anı, bilim kurgu, aşk...

3. Yaşadığınız ülke dışında nerede yaşamak isterdiniz?

Sanırım Amerika'da. Orda benim gibi deliler için çok fazla çeşit var... Her konuda!!!

4. Güne erken başlamayı mı seviyorsunuz yoksa geç uyanmayı mı?

Geç uyanmayı... Mümkün olsa öğleden önce uyanmam...

5. Gündüz insanı mısınız, gece insanı mı?

Gündüz insanıyım. Ama sabah insanı değilim. Sabahları uzak durun benden!

6. Günün en sevdiğiniz öğünü nedir?

Hmmmm, hepsi???!!!

7. Sevgililer Günü'nü bu sene nasıl geçireceksiniz?

Muhtemelen sakin bir yemek yeriz...

8. Yüzmeyi sever misiniz?

Hem de nasıl!!!

9. İdeal tatil sizin için nasıl olmalı?

Deniz, güneş, akşamları da alışveriş ;)

10. En çok konuşmayı istediğiniz dil hangisi?

Fransızca

11. En sevdiğiniz oje markası hangisi?

Çok marka denemedim ama Sally Hansen ve Avon şu ana kadar ki favorilerim...




Evet, benim görevim bitti... Şimdi ben de aşağıda bloglarını severek takip ettiğim kişileri tagliyorum.


1. Benim Adım Kırmızı2. Aswang'ın Köşesi3. Hangi Oje Yakışmaz Ki Bana

















Ve bu kişilere sorularım da....





1. Yolda ojeleriniz yüzünden nasıl yorumlar alıyorsunuz?


2. Hayatınızdaki erkekler (eş, abi, baba, sevgili, arkadaş) oje sevdanız ve sürdükleriniz hakkında neler düşünüyorlar?


3. En çok sahip olmayı istediğiniz tırnak süsleme malzemesi?


4. En beğendiğiniz oje markası ve rengi?


5. En kolay hangi elinize oje sürebiliyorsunuz?


6. Paylaşmak istediğiniz bir özel yönteminiz var mı?


7. Genelde oje alışverişlerinizi nereden yaparsınız?


8. Vazgeçemediğiniz, olmazsa olmaz dediğiniz alet?


9. Oje alırken tercih sebepleriniz?


10. Kaç tane ojeniz var?


11. En sevdiğiniz parmağınız? (Evet, doğru okudunuz, yani oje sürünce en güzel göründüğünü düşündüğünüz parmak. Benimki serçe parmak mesela)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.